من لی غیرک

سلام خوش آمدید

کدوووووم

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۰ ب.ظ
  • yasna sadat

نظرات (۱۳)

  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • هر 4تاش خیلی حال میده
    پاسخ:
    آره راس میگی خخخ
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • سومی......دیD:
    پاسخ:
    خخخخخ
    خووبه
  • سارا کاشانی
  • لینک ودنبال شدی ^_^ 
    ممنون میشم تو هم لینک و ... کنی وبلاگمو :)
    پاسخ:
    بله حتما
  • nafas sadat ......m
  • 4444444444444444 عالیه خخخخخخخخ
    پاسخ:
    ههه آره
  • nafas sadat ......m
  • اجی شما دنبال میشی.لطفا من رو هم دنبال کن.
    پاسخ:
    حتما:))
  • nafas sadat ......m
  • فدات دنبال شدی 
  • خانومی مهربون
  • 2 خیلی حال میده
    پاسخ:
    وااااااای اره 
    اصلا شماره دو مخصوص خودمه خیلی باحاله خعلی
  • آذین &گیتی
  • همشون خخخخ
    پاسخ:
    خخخخ
    مرسی که اومدی عزیزم
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • 2 لامصب خیلی حال می ده
    پاسخ:
    موافقم صددرصد
    انقدر انتخاب سخته که نمیدونم چی بگم :))

    ولی اصن همش :)
    پاسخ:
    بله انتخاب خیلی سخته خخخ
    ایشالله که مشکلتونم زودتر حل شه:)
  • مهلا اقاکاظم
  • دو رو چون خودم امتحان زیاااااااااااااد کردم !!خیلیییییییییییییی حال میده! ^_^
    پاسخ:
    خخخخ منم همینطور:)))))
    همه اش خییییلی حال میده
    ولی به ترتیب
    ۴
    ۲
    ۳
    ۱
    پاسخ:
    خخخخ ایول
    اخ اخ اخ تو یه چار راه سختی قرارم دادی ولی با عرض پوزش باید بگم همششششششششش :دی
    پاسخ:
    خخخخخ

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!